O G Ł O S Z E N I E
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu,
ul.Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz
NIP: 827-183-19-12, REGON: 001129641
Komórka organizacyjna: Sekcja Gospodarcza
Znak sprawy: SG.0731.8.2023
Data: 20.06.2023 r.
Szanowni Państwo
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu, zaprasza Oferentów do składania przedmiotowych ofert. Postępowanie zmierzające do wyboru wykonawcy prowadzone jest w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego Regulamin Zakupów, Dostaw I Robót Budowlanych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 €.
- Zamawiający:
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego, w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz.
- Przedmiot zapytania ofertowego
Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie usługi odbiór odpadów komunalnych segregowanych zgodnie z katalogiem odpadów wykazanych w Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. tj.
15 01 01 – opakowania z tektury i papieru
15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych
III. Terminy związania ofertą:
- Okres związania ofertą 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest ciągły i powtarzający się odbiór i wywóz wyżej wymienionych odpadów
z terenu Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu przy ul. Armii Krajowej 7 i z terenu Szpitala przy
- Nenckiego 2 w Sieradzu.
- Odbiór odpadów będzie dokonywany z siedziby Zamawiającego:
- a) własnym środkiem transportu dostosowanym do tego rodzaju przewozów
- b) załadunkiem we własnym zakresie.
- Częstotliwość wywozu zależna jest od potrzeb Zamawiającego. Wywóz odpadów wykonywany będzie po
uprzednim telefonicznym uzgodnieniu.
- Wykonawca oświadcza, że posiada decyzję w sprawie zezwolenia na zbieranie, transport i odzysk odpadów
wydaną przez odpowiedni Urząd dla miejsca prowadzenia działalności oraz niezbędne pozwolenia dotyczące
prowadzenia działalności w zakresie gospodarowania odpadami.
- Wywóz stałych odpadów segregowanych odbywać się będzie z częstotliwością co dwa tygodnie wg
ustalonego dnia tygodnia wywozu z Zamawiającym lub będzie realizowany na podstawie zlecenia
telefonicznego.
- Wykonawca zobowiązany jest do:
- dostarczenia - w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu, pojemników lub worków typu big bag do zbiórki
odpadów i opróżnianie ich wg potrzeb.
- przestrzegania ustalonych terminów odbioru.
- Zamawiający zobowiązuje się do:
- właściwego składowania i segregowania odpadów zgodnie z instrukcjami wykonawcy.
- nieudostępniania w czasie trwania umowy objętych nią odpadów innym podmiotom niż Wykonawca.
- Ilość odpadów segregowanych winna być udokumentowana I potwierdzona na platformie BDO kartami przekazania odpadów z uwzględnieniem odpowiedniego kodu odpadu:
15 01 01 – opakowania z tektury i papieru
15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych
- Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie
będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
- Należność z tytułu świadczonych przez Wykonawcę usług będzie rozliczana na podstawie faktury VAT
wystawionej przez Wykonawcę po zakończonym odbioru odpadów w danym miesiącu. Faktura winna zostać
wystawiona i doręczana Zamawiającemu w terminie do 10. dnia po zakończonym miesiącu.
- Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania
prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Dokumenty, jakie Wykonawca / Oferent powinien załączyć:
- Oferta wg Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
- Dokument z własnego rejestru – wpis do Centralnej Rejestracji i informacji o działalności Gospodarczej
(CEIDG), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty cenowej, potwierdzony
za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
- Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa
powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania
zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.
- Kryteria wyboru oferty i sposób oceny oferty:
- Podstawowym kryterium rozpatrywania ofert jest cena przy jednoczesnym spełnianiu wszystkich warunków
zawartych w postępowaniu ofertowym.
VII. Miejsce składania i otwarcia ofert:
- Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana
Wyszyńskiego w Sieradzu ul. Armii Krajowej 7, w biurze podawczym II piętro , do dnia
19.07.2023 r. do godziny 12.00. w kopercie opatrzonej dokładnym adresem Wykonawcy oraz zatytułować:
Oferta na: „odbiór odpadów ”.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.07.2023 r., o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania jest:
▪ Dariusz Paszkowski - Kierownik Sekcji Gospodarczej tel. 515 034 456,
▪ Anna Stawirej - Inspektor w Sekcji Gospodarczej tel. 43-827 83 36.
- Informacje o formalnościach
- O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się
o udzielenie zamówienia telefonicznie.
- Zamawiający, po udzieleniu informacji o wyborze wykonawcy, nie później jednak niż w terminie związania
ofertą, zawrze z wybranym Wykonawcą umowę.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania ofertowego bez podania przyczyn.
Załączniki:
1) Formularz Oferta Cenowa – Załącznik nr 1
2) Projekt Umowy – Załącznik nr 2
- Termin wykonania zadania:
Okres trwania umowy będzie obowiązywał 36 miesięcy od dnia 01.08.2023 r. do dnia 31.07. 2026 r.
- Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
⦁ Posiadają nadany numer rejestrowy BDO, zgodnie z art. 54 ust.1 i 2 ustawy z dnia
14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2018, poz. 992 ze zm.)
Załączniki:
- Oferta cenowa
- Projekt umowy
Sieradz, dnia 20. 07.2023 r.
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu informuje, iż w zaproszeniu Oferentów do składania przedmiotowych ofert postępowania zmierzającego do wyboru wykonawcy w celu wykonywania usług polegających na odbiorze i utylizacji:
- opakowań z makulatury (kod odpadu 15 01 01),
- opakowań z tworzyw sztucznych (kod odpadów 15 01 02),
prowadzonego w związku z art. 2 ust. pkt 1 ustawy z dnia 01 stycznia 2021r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ) i w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego Regulamin Zakupów, Dostaw, Usług i Robót Budowlanych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130.000 zł, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma PHU WARTEX Sławomir Wartalski z oferowaną kwotą:
15 01 01 – 0,70 zł netto,
15 01 02 – 1,30 zł netto.
Sporządziła:
Anna Stawirej – Inspektor Sekcji Gospodarczej.