Przejdź do nawigacji Przejdź do treści
Usługa

O G Ł O S Z E N I E

Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu,

ul.Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz

 NIP: 827-183-19-12, REGON: 001129641 

Komórka organizacyjna: Sekcja Gospodarcza

Znak sprawy: SG.0731.8.2023

Data: 20.06.2023 r.

Szanowni Państwo

Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu, zaprasza Oferentów do składania przedmiotowych ofert. Postępowanie zmierzające do wyboru wykonawcy prowadzone jest w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego Regulamin Zakupów, Dostaw I Robót Budowlanych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 €.

  1. Zamawiający:

Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego, w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz.

  1. Przedmiot zapytania ofertowego

Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonanie usługi odbiór odpadów komunalnych segregowanych zgodnie z katalogiem odpadów wykazanych w Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. tj.

15 01 01 – opakowania z tektury i papieru

15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych

III. Terminy związania ofertą:

  1. Okres związania ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Opis przedmiotu zamówienia:
  4. Przedmiotem zamówienia jest ciągły i powtarzający się odbiór i wywóz wyżej wymienionych odpadów

z terenu Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu przy ul. Armii Krajowej 7 i z terenu Szpitala przy

  1. Nenckiego 2 w Sieradzu.
  2. Odbiór odpadów będzie dokonywany z siedziby Zamawiającego:
  3. a) własnym środkiem transportu dostosowanym do tego rodzaju przewozów
  4. b) załadunkiem we własnym zakresie.
  5. Częstotliwość wywozu zależna jest od potrzeb Zamawiającego. Wywóz odpadów wykonywany będzie po

uprzednim telefonicznym uzgodnieniu. 

  1. Wykonawca oświadcza, że posiada decyzję w sprawie zezwolenia na zbieranie, transport i odzysk odpadów

wydaną przez odpowiedni Urząd dla miejsca prowadzenia działalności oraz niezbędne pozwolenia dotyczące

prowadzenia działalności w zakresie gospodarowania odpadami.

  1. Wywóz stałych odpadów segregowanych odbywać się będzie z częstotliwością co dwa tygodnie wg

ustalonego dnia tygodnia wywozu z Zamawiającym lub będzie realizowany na podstawie zlecenia

telefonicznego.

  1. Wykonawca zobowiązany jest do:

- dostarczenia - w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu, pojemników lub worków typu big bag do zbiórki

odpadów i opróżnianie ich wg potrzeb.

 - przestrzegania ustalonych terminów odbioru.

  1. Zamawiający zobowiązuje się do:

- właściwego składowania i segregowania odpadów zgodnie z instrukcjami wykonawcy.

- nieudostępniania w czasie trwania umowy objętych nią odpadów innym podmiotom niż Wykonawca.

  1. Ilość odpadów segregowanych winna być udokumentowana I potwierdzona na platformie BDO kartami przekazania odpadów z uwzględnieniem odpowiedniego kodu odpadu:

15 01 01 – opakowania z tektury i papieru

15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych

  1. Cena podana przez Wykonawcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie

będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

  1. Należność z tytułu świadczonych przez Wykonawcę usług będzie rozliczana na podstawie faktury VAT

wystawionej przez Wykonawcę po zakończonym odbioru odpadów w danym miesiącu. Faktura winna zostać

wystawiona i doręczana Zamawiającemu w terminie do 10. dnia po zakończonym miesiącu.

  1. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania

prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  1. Dokumenty, jakie Wykonawca / Oferent powinien załączyć:
  2. Oferta wg Załącznika nr 1 do niniejszego zapytania.
  3. Dokument z własnego rejestru – wpis do Centralnej Rejestracji i informacji o działalności Gospodarczej

(CEIDG), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty cenowej, potwierdzony

za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

  1. Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu, o którym mowa

powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania

zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.

  1. Kryteria wyboru oferty i sposób oceny oferty:
  2. Podstawowym kryterium rozpatrywania ofert jest cena przy jednoczesnym spełnianiu wszystkich warunków

zawartych w postępowaniu ofertowym.

 VII. Miejsce składania i otwarcia ofert:

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana

Wyszyńskiego w Sieradzu ul. Armii Krajowej 7, w biurze podawczym II piętro , do dnia

19.07.2023 r. do godziny 12.00. w kopercie opatrzonej dokładnym adresem Wykonawcy oraz zatytułować:

Oferta na: „odbiór odpadów ”.

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.07.2023 r., o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

VIII. Osoby po stronie Zamawiającego upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących

postępowania jest:

▪ Dariusz Paszkowski - Kierownik Sekcji Gospodarczej tel. 515 034 456,

▪ Anna Stawirej - Inspektor w Sekcji Gospodarczej tel. 43-827 83 36.

  1. Informacje o formalnościach
  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się

o udzielenie zamówienia telefonicznie.

  1. Zamawiający, po udzieleniu informacji o wyborze wykonawcy, nie później jednak niż w terminie związania

ofertą, zawrze z wybranym Wykonawcą umowę.

  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający

wybierze kolejną najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

  1. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania ofertowego bez podania przyczyn.

Załączniki:

1) Formularz Oferta Cenowa – Załącznik nr 1

2) Projekt Umowy – Załącznik nr 2

  1. Termin wykonania zadania:

Okres trwania umowy będzie obowiązywał 36 miesięcy od dnia 01.08.2023 r. do dnia 31.07. 2026 r.

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności,
  • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym

i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

⦁ Posiadają nadany numer rejestrowy BDO, zgodnie z art. 54 ust.1 i 2 ustawy z dnia

14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. 2018, poz. 992 ze zm.)

Załączniki:

  1. Oferta cenowa
  2. Projekt umowy

Sieradz, dnia 20. 07.2023 r.


Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 

Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu informuje, iż w zaproszeniu Oferentów do składania przedmiotowych ofert postępowania zmierzającego do wyboru wykonawcy w celu wykonywania usług polegających na odbiorze i utylizacji:

- opakowań z makulatury (kod odpadu 15 01 01),

 - opakowań z tworzyw sztucznych (kod odpadów 15 01 02),

prowadzonego w związku z art.  2 ust. pkt 1 ustawy z dnia 01 stycznia 2021r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ) i w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego Regulamin Zakupów, Dostaw, Usług i Robót Budowlanych o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130.000 zł, najkorzystniejszą ofertę złożyła firma PHU WARTEX Sławomir Wartalski z oferowaną kwotą:

15 01 01 – 0,70 zł netto,

15 01 02 – 1,30 zł netto.

 Sporządziła:

Anna Stawirej – Inspektor Sekcji Gospodarczej.

Załączniki

# Plik Data publikacji Typ Rozmiar Pobrań
1 Oferta cenowa 20.06.2023 11:49 pdf 634,98 KB 5
2 Umowa 20.06.2023 11:49 pdf 571,46 KB 7
Udostępnij:

Może Cię zainteresować