O G Ł O S Z E N I E
Szpital
Wojewódzki w Sieradzu zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu, którego
przedmiotem jest naprawa i serwis samochodów służbowych Szpitala Wojewódzkiego w
Sieradzu, prowadzonym w trybie podstawowym z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. P Z P /Dz. U. Z 2021
poz. 1129/ oraz w oparciu o obowiązujący u Zamawiającego Regulamin
udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w
złotych równowartości kwoty 130.000 zł. netto.
Istotne warunki udzielenia zamówienia
I. ZAMAWIAJĄCY:
Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego, w Sieradzu,
ul. Armii Krajowej 7
98-200 Sieradz
NIP: 829-18-31-912,
REGON: 001129641
Komórka organizacyjna: Sekcja Gospodarczy
Data: 08.12.2023 r.
II. Przedmiot zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie napraw bieżących samochodów
oraz naprawy i wymiany opon w pojazdach Zamawiającego.
- Usługa obejmuje bieżące naprawy pojazdów Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa
Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, zgodnie
z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego, na każde wezwanie
Zamawiającego złożone w formie pisemnej, telefonicznej lub elektronicznej, w terminie
ustalonym przez strony.
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, przy
uwzględnieniu profesjonalnego charakteru prowadzonej działalności gospodarczej oraz
zaleceń Zamawiającego.
III. Istotne Warunki Zamówienia:
1. Naprawa pojazdów zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi dla
danej marki pojazdu, każdorazowo potwierdzona pisemnym pod rygorem nieważności
protokołem odbioru lub faktury podpisanej przez Zamawiającego, która jest podstawą do
zapłaty za usługę oraz stanowi gwarancję wykonanej usługi.
1a. Miejscem wykonania usługi musi być warsztat zlokalizowany w odległości do 10 km. od siedziby Szpitala wojewódzkiego w Sieradzu ul. Armii Krajowej 7.
2. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy przedstawi
Zamawiającemu do akceptacji wstępny kosztorys określający zakres naprawy, jej termin oraz
koszty.
3. Wykonawca zobowiązany jest stosować specjalistyczne urządzenia pomiarowo-diagnostyczne
oraz oprogramowanie zalecane przez producentów pojazdów samochodowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i sposobu realizacji przedmiotu umowy.
5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za pojazdy Zamawiającego od chwili ich
przekazania do dnia odbioru.
6. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług w następujących dniach i godzinach:
1) od poniedziałku do piątku, w godzinach: 800 – 16 00,
2) w soboty, w godzinach: 800 – 13 00.
7. Wykonawca zapewni naprawę awaryjną w pierwszej kolejności bezpośrednio po zgłoszeniu, bez
konieczności wcześniejszej rezerwacji oraz zbędnych opóźnień.
8. Termin naprawy pojazdu ustalany jest indywidualnie z Zamawiającym przy uwzględnieniu
technologii naprawy oraz niezbędnego czasu do uzyskania części do naprawy, jednakże naprawa
pojazdu winna zostać wykonana niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia
przekazania pojazdu Wykonawcy.
9. Termin naprawy, o którym mowa w pkt. 9, może ulec zmianie w przypadku niemożności
uzyskania części lub podzespołów koniecznych do dokonania naprawy za zgodą Zamawiającego.
W tym względzie, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowany wniosek do
Zamawiającego w formie pisemnej lub telefonicznej wraz z potwierdzeniem niemożności
uzyskania części lub podzespołów.
10. Diagnostyka pojazdów będzie wykonywana bezpłatnie w przypadku, gdy w wyniku diagnozy
zostanie wykonana płatna naprawa o wartości przekraczającej koszt diagnostyki. Koszt
diagnostyki nie skutkującej naprawą pojazdu samochodowego nie może przekroczyć kosztów
jednej roboczogodziny.
11. W przypadku konieczności powiększenia lub zmniejszenia zakresu zleconej naprawy, Wykonawca
zobowiązany jest do uzgodnienia podjętych czynności z Zamawiającym lub osobą przez niego
upoważnioną. Uzgodnienie może nastąpić w formie telefonicznej, ale jego potwierdzenie winno
nastąpić w formie mailowej.
12. Części zamienne, podzespoły i akcesoria użyte do naprawy będą nowe i oryginalne albo zostaną
zastosowane występujące zamienniki o podobnej klasie jakości w stosunku do części
oryginalnych poszczególnych samochodów.
13. Dopuszcza się możliwość zastosowania części używanych na wniosek i za zgodą Zamawiającego
wyrażoną w formie telefonicznej lub pisemnej pod rygorem nieważności.
14. W przypadku wadliwego wykonania naprawy pojazdu, w tym wymiany części zamiennych
i podzespołów oraz materiałów eksploatacyjnych, gdy pojazd lub jego element zostanie
uszkodzony, Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia wszelkich szkód, w tym zwrotu
wszelkich kosztów związanych z późniejszymi naprawami pojazdu, których Zamawiający
zmuszony był dokonać w związku z działaniami Wykonawcy.
IV. Dokumenty, jakie Wykonawca / Oferent powinien załączyć do oferty:
1. Ofertę cenową wg Załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2. Dokument z własnego rejestru – wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEIDG), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania
oferty cenowej, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3. Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu,
o którym mowa powyżej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę
do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę.
V. Termin związania ofertą:
1. Okres związania ofertą 30 dni
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
VI. Kryteria wyboru oferty i sposób oceny oferty:
1. cena 1 roboczogodziny – 100 %,
VII. Miejsce składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Szpital Wojewódzki im. Prymasa
Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu ul. Armii Krajowej 7, w biurze podawczym II piętro
pokój nr 235 w kopercie opatrzonej dokładnym adresem Wykonawcy oraz zatytułować:
„Oferta w postępowaniu na naprawę pojazdów Szpitala Wojewódzkiego w Sieradzu” - na
formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia w
terminie do dnia 04.01.2024. r. do godziny 12.00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.01.2024 r., o godz. 12:30 w siedzibie Zamawiającego.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
VIII. Osoby po stronie Zamawiającego upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących
postępowania jest:
- Kierownik Sekcji Gospodarczej, Dariusz Paszkowski tel. 515 034 456,
IX. Informacje o formalnościach:
1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający umieści na stronie internetowej
szpitala.
2. Zamawiający, po przekazaniu informacji o wyborze wykonawcy, nie później jednak niż
w terminie związania ofertą, zawrze z wybranym Wykonawcą umowę.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
wybierze kolejną najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej
oceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie unieważnienie postępowania ofertowego bez podania przyczyn.
Załączniki:
1) Formularz - Oferta Cenowa – Załącznik nr 1