Sieradz, dnia 13.01.2023 r.
Uwaga - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert: do 18 stycznia 2023 r. do godz. 13:00
Sieradz, dnia 05.01.2023 r.
Nasz znak: ………………….
Zamawiający:
Szpital Wojewódzki Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Sieradzu,
Armii Krajowej 7
98-200 Sieradz
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130 000 złotych, prowadzone zgodnie z art. 2 ust 1 pkt 1 (Dz.U.2019 r poz. 2019) – Prawo zamówień publicznych, bez stosowania przepisów ww. ustawy, na usługę dotyczącą:
„Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego w Centrum Psychiatrycznym w Warcie,
ul. Sieradzka 3, 98-290 Warta”
Przedmiot zamówienia, zakres i warunki realizacji zamówienia zostały opisane w załączonych dokumentach.
ZATWIERDZIŁ:
Sporządził: Sławomir Wawrowski
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego w centrum Psychiatrycznym w Warcie ul Sieradzka 3, 98-290 Warta
w okresie od 01.02.2023 r. do 15.03.2023 r. - Kod CPV według Wspólnego Słownika Zamówień: 09123000-7 – gaz ziemny,
65200000-8 – przesył gazu. - Dostawa gazu ziemnego do obiektu przy ul. Sieradzkiej 3 musi uwzględniać następujące czynniki:
- gaz ziemny ma być dostarczony do punktu zdawczo – odbiorczego, w którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącej własnością Wykonawcy,
- punkt redukcyjno – pomiarowy znajduje się na zewnątrz obiektu. Gazomierz COMMON CGT-02 nr 855759 współpracujący z rejestratorem impulsów MACBAT III 1000558925
- nr punktu poboru: 1426/S
- nr urządzenia: 855759
- moc umowna: 200 m³/h 2300 kWh
- grupa taryfowa W-4
- Charakterystyka punktu odbioru gazu ziemnego:
- Dwa kotły wodne Paromat Simplex każdy o mocy 1750 kW oraz kocioł parowy Paromat RN o mocy 460 kW.
- Kocioł parowy Paromat RN o mocy 460 kW
- 21 pomp ciepła każda o mocy 41,6 kW
- Szacowana ilość gazu 000 m³
- Szacunkowe powyższe zapotrzebowanie na gaz ziemny przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania gazu ziemnego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości.
- Dostarczanie paliwa gazowego dla obiektu Centrum Psychiatrycznego w Warcie jest możliwe za pośrednictwem instalacji stacji regazyfikacji gazu ziemnego skroplonego LNG i sieci gazowej średniego ciśnienia zakończonej układem pomiarowym będącej własnością Blue Projekt Sp. z o.o. Krzywopłoty 41, 78-230 Karlino, która jest tym samym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) dla szpitalnego obiektu. Pobór paliwa gazowego dla szpitala odbywa się za pośrednictwem tej instalacji z jednym punktem poboru.
- Rozliczenia za dystrybucję gazu ziemnego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowych.
- Dostawa gazu ziemnego ma być realizowana w oparciu o umowę zawierająca postanowienia umowy sprzedaży oraz umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowy kompleksowej) i być wykonywana na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1385) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
- Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodne z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 411).
- Wykonawca zobowiązuje się do:
- posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
- posiadanie aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. W przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej do posiadania zawartych ważnych umów z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD),
w zakresie niezbędnym do realizacji umowy; - sprzedaży gazu ziemnego z zachowaniem obowiązujących standardów jakościowych;
- udostępnienia Zamawiającemu danych pomiarowo – rozliczeniowych w zakresie sprzedaży gazu ziemnego do obiektu objętego umową otrzymanych od właściwego OSD;
- przyjmowania od zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących sprzedaży gazu ziemnego.
- Rozliczenia za realizowane dostawy dokonywane będą w 1 – miesięcznych okresach rozliczeniowych w oparciu o fakturę wystawioną przez Wykonawcę nie później niż do 7 –go dnia miesiąca następującego po okresie rozliczeniowym.
- Należność z tytułu dostarczania paliwa gazowego będzie regulowana przez Zamawiającego na podstawie faktur wystawianych przez Wykonawcę w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
- Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu sprzedaży paliwa gazowego dokonywane będzie według cen i stawek określonych w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1, za wyjątkiem przypadku zmian w przepisach prawa mających wpływ na koszty zakupu i dostarczania paliwa gazowego. Podane ceny jednostkowe gazu ziemnego
i opłaty abonamentowej będą stałe w okresie umowy, z wyjątkiem przypadków niżej opisanych: - zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu wyznaczonego na składanie ofert – Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego – dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części przedmiotu umowy, której w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
- zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku akcyzowego – w takim przypadku zmianie podlegać będzie cena jednostkowa netto za przedmiot zamówienia w wysokości wynikającej ze zmiany stawki podatku akcyzowego;
- zmiany wynikającej z zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stawek taryfowych Wykonawcy – w takim przypadku zmianie będzie podlegała cena jednostkowa netto za przedmiot zamówienia w wysokości wynikającej ze zmiany stawek taryfowych;
- zmiany wynikającej z zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stawek taryfowych Operatora Systemu Dystrybucyjnego – w takim przypadku zmianie będzie podlegała cena jednostkowa netto za przedmiot zamówienia w wysokości wynikającej ze zmiany stawek taryfowych.
- Wykonawca powiadomi Zamawiającego o terminach i czasie trwania planowanych przerw w dostarczaniu gazu ziemnego w formie e-mail na adres wskazany w umowie, niezwłocznie po otrzymaniu informacji od OSD.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
- Miejsce złożenia ofert:
- Pocztą lub osobiście na adres: Biuro podawcze Szpitala Wojewódzkiego
Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz. - W wersji elektronicznej na adres: sekretariat@szpitalsieradz.pl
Oryginał należy dostarczyć przed podpisaniem umowy na adres: Biuro podawcze Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego
w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz.
- Termin składania ofert:
- Termin składania ofert: do 16 stycznia 2023 r. do godz. 13:00
- Termin otwarcia ofert: 16 stycznia 2023 r. o godz. 13:15
- Termin rozstrzygnięcia: Niezwłocznie po otwarciu ofert
- Oferta wykonawcy otrzymana po wymaganym terminie nie będzie rozpatrywana.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- Złożą wypełniony i podpisany formularz ofertowy – stanowiący załącznik nr 1.
- Złożą zaakceptowaną i podpisaną klauzulę informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych RODO – stanowiącą załącznik nr 2.
- Posiadają aktualną koncesję wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385).
- Złożą oświadczenie o posiadaniu obowiązującej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usługi dystrybucyjnej lub promesę takiej umowy.
- Posiadają pełnomocnictwo/a do podpisania oferty w przypadku, jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie odpisu właściwego rejestru lub nie jest Wykonawcą. Pełnomocnictwo powinno być przedłożone w oryginale, bądź notarialnie poświadczonej kopii.
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków Zamawiający żąda złożenia przez
Wykonawcę oświadczenia, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku,
określonego w rozdz. III pkt. 1 niniejszego zapytania.
Dodatkowo oferta musi zawierać następujący dokument:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (kserokopie poświadczone „za zgodność z oryginałem”.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Od 01.02.2023 r. do 28.02.2023 r.
OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Ofertę należy składać (wypełnione i podpisane Załączniki Nr 1 i Nr 2):
- - osobiście lub pocztą (kurierem), w zamkniętej kopercie z napisem: „Oferta na dostawę gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego w Centrum Psychiatrycznym w Warcie, ul. Sieradzka 3, 98-290 Warta” z dopiskiem „NIE OTWIERAĆ W TERMINIE DO 16 STYCZNIA DO GODZ. 13:00” do siedziby Zamawiającego tj. Biuro podawcze Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@szpitalsieradz.pl
KRYTERIA OCENY OFERT
- Kryterium oceny ofert: Jedynym kryterium wyboru jest cena 100 %.
- Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie zawierała najniższą cenę.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY (gwarancja, warunki odbioru i płatności):
- Dokumentem stwierdzającym realizację przedmiotu zamówienia będzie podpisana umowa.
- ZASTRZEŻENIA:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w każdym czasie i bez podania przyczyny modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert, jak również żądania, w przypadku wystąpienia przesłanek, o których mowa w art. 70 Kodeksu cywilnego, unieważnienia umowy zawartej w drodze postępowania.
- W przypadku podjęcia jednej z powyższych decyzji, Zamawiający niezwłocznie
poinformuje o niej za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adresy e-mail wszystkich
Oferentów). - Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponoszą Oferenci, a w przypadku modyfikacji lub unieważnienia niniejszego postępowania i nieudzielenia zamówienia Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
- Zamawiający zastrzega, że niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
- Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego
w niniejszym postępowaniu (Załącznik nr 2).
0SOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
W zakresie spraw merytorycznych i proceduralnych:
Grzegorz Wardęga - Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Eksploatacyjnych
tel. 515 034 443
e-mail: g.wardega@szpitalsieradz.pl
Sławomir Wawrowski – Kierownik Sekcji Techniczno – Eksploatacyjnej w Warcie
tel. (43) 8296205
e-mail: s.wawrowski@szpitalwarta.pl
Informacje udzielane są od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00
- ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz ofertowy.
- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych – RODO.
Załącznik nr 1
Formularz ofertowy
Dane Wykonawcy:
Nazwa firmy: |
|
NIP lub Regon, KRS lub wpis do EDG: |
|
Adres: |
|
Nr telefonu, nr faksu: |
|
Adres e-mail: |
|
Osoba do kontaktu: |
Nawiązując do zapytania ofertowego Szpitala Wojewódzkiego im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu dotyczącego Dostawy gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż i dystrybucja) do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego w Centrum Psychiatrycznym w Warcie, ul. Sieradzka 3, 98-290 Warta, oferujemy dostawę przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym objętym
w zaproszeniu:
Grupa taryfowa W-4, Moc umowna – 200 m³/h 2300 kWh
Określenie przedmiotu zamówienia |
Jednostka miary |
Szacunkowa ilość podana w celu wyliczenia ceny brutto oferty |
Cena jednostkowa netto w zł |
Wartość netto w zł (kol. 3 x kol. 4) |
Podatek VAT w (%) |
Wartość brutto w zł (kol. 5 x kol. 6) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Sprzedaż gazu ziemnego w okresie od 01.02.2023 r. do 15.03.2023 r. |
kWh |
483.000 kWh |
||||
Opłata abonamentowa |
miesiąc |
1,5 m-ca |
||||
Opłata dystrybucyjna stała (ilość godzin x moc umowna) |
kWh/h |
2.373.600 kWh/h |
||||
Opłata dystrybucyjna zmienna w okresie od 01.02.2023 r. do 28.02.2023 r. |
kWh |
483.000 kWh |
||||
Razem brutto: |
||||||
Słownie: ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… złotych …............/100 |
Uwaga: cena jednostkowa netto w kol. 4 odnosząca się do kWh winna być podana
z dokładnością do 5-ciu miejsc po przecinku. Pozostałe wartości kol. 5-7 winny być podane z dokładnością do 2-ch miejsc po przecinku.
……………………, dnia …………...…….
……………..……………………………………
(podpis i pieczęć Wykonawcy)
Strona 1 z 2
- Oświadczamy, iż zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy zastrzeżeń.
- Oświadczamy, iż posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadamy wiedzę i doświadczenie, dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Oświadczamy, iż znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Zobowiązujemy się do wykonywania zamówienia w terminie określonym
w zapytaniu ofertowym. - Oświadczamy, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
……………………, dnia …………..…….
……………..……………………………………
/podpis i pieczęć Wykonawcy/
Strona 2 z 2
Załącznik nr 2
………………………………….
pieczęć Wykonawcy
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 130000zł, prowadzonego zgodnie z art.2 ust.1.pkt 1.z dnia 29 stycznia 2004r. - PZP (D.U.z 2019. Poz.2019)
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. Prymasa Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Sieradzu, ul. Armii Krajowej 7, 98-200 Sieradz,
43/ 827-54-26, fax. 43/827-54-52
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z zapytaniem ofertowym na usługę dotyczącą prowadzonym w trybie zapytania ofertowego, „Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (sprzedaż
i dystrybucja) do instalacji znajdującej się w obiekcie Zamawiającego w Centrum Psychiatrycznym w Warcie, ul. Sieradzka 3, 98-290 Warta”
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
……………………………………
Podpis
____________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.